poniedziałek, 15 października 2012

Graham Heather - Noc śmierci

Graham Heather - Noc śmierci


Właśnie jestem w trakcie czytania i przyznam się szczerze mam tyle spraw na głowie, że brakuje mi go na przyjemności. 
Właśnie rzuciłam książkę w kąt bo znów coś się dzieje, a nie potrafię czytać z przerwami. Takie już moje zboczenie, że jak zaczynam czytać to muszę skończyć i to najlepiej jak najszybciej.

 Udało mi się dojść do drugiego rozdziału i niestety muszę zacząć od nowa z powodów wyżej wspomnianych.

Trafiłam na tę książkę przypadkiem śledząc jakieś forum. Zaciekawiłam się, rzuciłam okiem na opis i doszłam do wniosku, że zapowiada się całkiem ciekawie.

Jak ukończę ją, to podzielę się z Wami swoją opinią. Na razie muszę przyznać że sam początek (czyt. Prolog), mnie mało zaciekawił, ale rozdział pierwszy okazał się już bardziej interesujący.
 Stąd też mój brak cierpliwości, muszę znaleźć chwilę dla siebie i ją przeczytać. Jeśli spełni swoją rolę czyli zaprowadzi mnie do innego świata to rzucę się na kolejne części. Bo jest ich trzy. Pozostałe pozycje to "Krwawe żniwa" i "Zabójczy dar". 

No ale, poczekamy zobaczymy czym uraczy mnie "Noc śmierci".
Swoją drogą to Heather jest pisarką głównie romansów i można ją poczytać pod pseudonimem Shannon Drake

A oto opis jaki znalazłam w sieci (Link do strony)

Aidan jest najstarszym z braci Flynn, którzy odziedziczyli stary dom i rozległą plantację w Luizjanie. Jak przystało na prywatnego detektywa, polega jedynie na faktach, dlatego śmieszą go plotki głoszące, że rodzinna rezydencja Flynnów jest nawiedzona. Jednak gdy odnajduje na terenie posiadłości ludzkie szczątki, zwraca się o pomoc do znawczyni tarota Kendall, która już wcześniej ostrzegała go przed niebezpieczeństwem. Aidan i Kendall próbują wspólnymi siłami dociec prawdy. W miarę prowadzonego śledztwa odkrywają coraz więcej mrocznych tajemnic, a narastająca atmosfera grozy i wspólna walka ze złem wzmacniają łączącą ich więź....

 
Jeśli Was również ten opis zaciekawił to sięgnijcie po tę książkę i podzielcie się ze mną Waszą opinią.

Pozdrawiam cieplutko. 

P.S. Zapomniałam dodać, że cała seria zwie się "Dziedzictwo braci Flynn" (czyt. "The Flynn Brothers Trilogy")

3 komentarze:

  1. wiesz może czy jest tu możliwość przeglądania blogów? Jakaś stronka gdzie mogłabym wybrać kategorie czy coś podobnego ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawił ten opis. Poczekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo będzie, mam nadzieję że do końca tygodnia się wyrobię. Wczoraj wzięłam ją ponownie do ręki i zaczęłam. Zapowiada się ciekawie :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...